Saturday, October 23, 2010

yeay, dapat makan buah kundang

hari tu aku pernah buat post tentang buah kundang. sesiapa belum baca boleh lah klik. nak dijadikan cerita, aku sudah dapat makan itu buah. ada seorang cikgu dah bagi aku. cikgu sekolah aku dulu. makan sampai tak ingat. memang sedap sangat tak terkata.

tapi... tak lama lepas tu.. aku baru sedar. rupanya semua tu dalam MIMPI!!! kecewa betul rasanya.. punya lah teringin nak makan, sampai bawak ke mimpi. haha.

kredit gambar dari sini.

5 comments:

asrul amanda said...

Buah ni tak sedap rasanya. Masam. Kena makan dengan kicap baru okey

meowwmania said...

uishh tgk pon dah keco air liur, masammmm......

nur anis said...

asrul amanda : untuk orang yang suka masam suka la buah ni..huhu

meowwmania : memang masam pun..makan banyak2 boleh ngilu gigi..hehe

tiefazatie said...

wah!so skrg dh wat la kan??nice2..thanx sudi dtg blog ifa tue..=)

nur anis said...

tiefazatie : sama2 ifa..^_^

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...