Thursday, March 10, 2011

bersyukur la dengan nama sendiri..

pernah tak korang terfikir kenapa korang diberi nama korang sekarang ni. contoh macam aku ni. kenapa nama aku nur anis? kenapa tak nama lain?

so, misi adalah bertanya dekat mak and abah.

aku : abah, kenapa abah bagi nama anis, nur anis.?
abah : kenapa?
aku : saje je tanya. kenapa tak bagi nama glamour sikit. (demand)
abah : korang nak mana. nama sekarang ke atau abah bagi mama *****, ######, +++++?
aku dan adik beradik lain : eh.. takpe lah abah..tak nak lah..huhu..

nama-nama itu tidak dapat lah nak disebut. takut juga menyentuh sensitiviti orang lain..tapi nama-nama itu tidak pernah terfikir oleh kitorang..sebab tu kitorang x nak..^_^

4 comments:

Artech said...

Suka dialognya...udah follow...

http://gigitancinta.blogspot.com

Naisophon said...

Nama apa tu? Sebut je lah, pengetahuan am.

AdiaLuze said...

Dulu akak pun ada jugak terpikir namalah mak ngan abah bagi nama 'SN' kat akak..Bunyi cam kekampungan sangat..hehehe..

Tapi, bila dah besar dan tau kisah disebalik nama, baruuulah tau kenapa..huhuu

Peminat Katie Holmes said...

selamat nama aku sedap.haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...