Sunday, March 6, 2011

shopping.. satu keperluan atau habit?

SHOPPING.. adakah satu keperluan atau habit atau pun nafsu semata-mata? tapi, kalau aku mungkin nafsu semata-mata.. T.T

tak tahu macam mana nak ubah.. tadi konon keluar tak nak beli apa-apa. sebab semua kelengkapan diri dah ada.. and dah cukup pun.. tapi tiba-tiba terbeli kain pasang and rantai.. T.T sedih lagi sekali..

bukan setakat pakaian je yang x boleh kawal...


makanan juga...ni cuma gambar hiasan..kongsi ramai-ramai ni..memang jadi macam ni.. (alasan membela diri.)


bila dapat shopping, muka akan senyum begini..tapi bila pulang, muka jadi sedih..tengok dompet dah tak ada duit.. T.T

4 comments:

DuniakuAbstrak said...

kawaL nafsu shoping tu...hehe

Naisophon said...

dompet tak perlu ada duit.. tapi wajib ada kad ATM.. :D

ardinihumaira said...

kalo dni.. dua2.. keperluan dan pangai suka copim hehehe

laraz-style said...

mari lah singgah LARAZ

http://larazstyle.blogspot.com/

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...