Friday, May 6, 2011

berdoodle dekat kelas memang best


ini lah hasil kerja selama 1 sem kuliah. bila bosan lecturer mengajar dekat depan, nota ni lah yang aku buat dekat belakang. nasib baik tak pernuh kertas tu. 

contengan tu dibuat dekat belakang sketch pad yang harus dibawak bila pergi kelas. ^_^

tapi aku pun musykil kenapa bahagian belakang jugak yang nak diconteng. padahal kertas kat dalam tu banyak lagi yang kosong. -__-'


4 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

canteekkk!!

kreatif2...

skg blja g ke anis?katne?

EpoLįƒ¦siKunang2 said...

wahh.. kreatiflah. :)

Anisa Hang Tuah said...

waahhh..cutee
:)

nur anis said...

nusha : yup..blaja kat um..:)

epol & anisa : thanx..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...