Monday, August 8, 2011

jom cari kerja

dah jadi adat, bila habis je study, semua orang berduyun-duyun mula mencari kerja. apply kerja. hantar resume. macam tu jugak aku. mestilah harus mencaari kerja. apa je kerja kosong, dengan sepantas kilat, laju je nak apply. tapi langsung tak terlintas akan sangkut.

kalau nak ikutkan, petang tadi patut aku ada interview kerja. sangkut la 1 yang aku apply tu. tapi dengan tak kisah nya, aku tak pergi. sebab apa?


  1. dekat PJ. tak sanggup aku nak redah jam hari-hari. kalau dah cekap bawak kereta takpe. ni bawak kereta pun tak betul naya je.
  2. sebab baru je habis praktikal. tak terasa nak pergi interview dan bekerja. 
boleh terima ke sebab-sebab tu? haha. mungkin tunggu rezeki akan datang kot.

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...