Wednesday, January 4, 2012

accident! habis keretaku.. T__T

sabtu lepas, disebabkan kecuaian sendiri, aku telah menyebabkan accident di depan rumahku sendiri.



itu lokasi kejadian.
nampak tiang elektrik tu?
dengan tiang letrik tu la aku berlanggar.

sebab jalan tu agak sempit, maka kalau nak belok tu, kena adjust betul-betul bagi tak kena tiang tu.
tapi entah macam mana hari tu tersilap adjust pulak.
tiba-tiba bunyi "crakkkkkk"
alamak. memang cuak!!

sampai rumah, laju-laju turun kereta.
tengok kereta.




 seeeee...habis kemek!!
T___T
nak menangis rasa.
takkk..dah menangis pun sebab kena marah dengan abah.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..ciannya..

plg koman dkt rm200 nak betulkan tu..

cam yui dlu..huhu.

nur anis said...

nuyui : huhu..tau takpe..baru ketuk..ketuk murah la..nak cat tu yang mahal..

Munnafendy said...

alah kesiannya....tp tu ok lg salah sndiri...kalau org lain yg langgar pastu lari lagi sakit hati..

nur anis said...

munnafendy : lebih baik langgar tiang dari langgar orang..huhu

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...