Wednesday, January 4, 2012

dah mula sekolah. yeay..cikgu-cikgu dah kena kerja. ^_^

selama cuti sekolah ni aku sangat jealous dengan cikgu-cikgu.
sebab?
mereka cuti.
tapi gaji dapat.
sangat cemburu.


sebenarnya aku jealous dengan kakak ku.
dia seorang kaunselor sekolah.
ayat dia..
"haha..kerja ke..?"
"haha..kak ain cuti. jangan jeles.."


cis. cis. memang selalu menjealouskan aku.
tapi hari ni dia dah kerja.
yeay. aku seronok.
gelakkan beliau sebab liat nak ke sekolah.

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

aksi bls dendam la ea..hehe.

nur anis said...

nuyui : hehe..lebih kurang la..

Gen2Merah said...

ahahahaha.. yeahh, kami da mula ngajar tau.. jgn jeles2,.. ehehe

udie joe said...

jadi macam akak..klo nk cuti lebih..haha~

nur anis said...

gen2merah : okeyh..dah tak jeles. jeles sambung raya cina nati..huhu

nur anis said...

udie joe : dah terlepas..huhu

storyfromme said...

tapi skang ni cikgu pon da makin bz.walaupun cuti sekolah,dorang tetap ada tugasan kena buat.

Cik Pulau said...

nampak je macam senang jadi cikgu ni..
tapi sebenarnya susah..huhuhu

Ckin Kembaq said...

slmat masuk keja akak.. hehe

nur anis said...

storyfromme : huhu..betul tu..sebenarnya diorang kena masuk kerja seminggu awal kan..

nur anis said...

cik pulau : agak la..selalu dengar cerita dari akak saya..:)

nur anis said...

cik pulau : agak la..selalu dengar cerita dari akak saya..:)

nur anis said...

ckin kembaq : hehe..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...