Monday, February 20, 2012

kacau mood tengok tv betul lah.


geram betul dengan comel ni.
time tengah syok tengok tv.
time tu dia nak bertenggek depan tv.
bila kena marah, dia buat tak tau je.
nak jugak orang bangun pergi turunkan dia dari situ.
-___-"

5 comments:

zOeY zAu YaH said...

saja nk perhatian tuan dia tu hihi..

Mishter Izwän said...

dia pun nk tgk tv gak

IntaNBerliaN said...

hihii dia nak mintak perhatianlah tu..hehhe

Woofer Storm said...

comel apa kucing ni,tak nak bagi sy..

slmt ptg..

Si BuDaK KaChAk said...

hahaha....dia nk kan perhatian tu...hehhe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...