Friday, August 24, 2012

terasa nak buat header baru pulak.

raya ni dah banyak ambik gambar cun-cun. (haha.perasan)
so, bila dah banyak gambar yang perasan cantik, mulalah gatal tangan nak buat header baru.


mulalah operasi mencarik gambar pilihan yang konon rasa terbaik.
-___-"


tapi ni baru terasa je lah.
buatnya?
entah bila lah nanti.
-____-"

12 comments:

CikMai said...

huhu mai dh bt header baru dah :P

Cik Rongoks said...

yeah ! tak sabar nk tgk header baru ^^

lia said...

Haaaaa buat la.... Suka tgk sbb header anis smua lawo2..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

untung la anis kreatif, boleh tukar2 header :)

Tihara said...

comel header ni...color pun cantik..tengah borink2 ni mmg rasa nak tukar je benad2 kat blog :)

eita said...

seronok kalau pandai mengedit ni...
yang tak seronok kalau tak pandai macam akak ni hah..tengok je orang buat..

izan mama mia said...

heheheh..baru terasa...maka buat laaa..nak tengok gak

KY said...

buat yg cantik2 gitu hihih

♥ sitifarhana ♥ said...

cepat2 buat header baru..mesti ohsem hasilny...sy tnguuu..hee

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok,mennatikan header bru..hihi.

ros_reeza said...

buat, buat, jgn tak buat :)

♥ wawawawa ♥ said...

buat jgn x buat! ahaha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...