Thursday, June 19, 2014

wedding review : baju nikah

assalamualaikum..

untuk baju nikah hari tu, aku langsung tak pernah fitting baju.
sekali je pergi bridal tu, untuk ambil ukuran baju.
lepas tu pilih baju.
sampai la malam nak nikah tu, baru test baju tu.
nasib muat woooo...
aku memang percaya dekat bridal tu. sebab tu berani buat macam tu.
heeeeee...


aku pilih biru untuk baju nikah. sebabnya, aku 
tak suka warna putih..
tapiiii..
baju ni membuatkan daku nampak lebih gemoksss berbanding biasa. sebab tu tak ambik banyak-banyak gambar nikah. sebab nampak mok mok. 


kain memang kena aku suka yang leret-leret ni..boleh kaki ayam je tak payah pakai kasut tinggi-tinggi. 
harga sewa sepasang baju perempuan leret + sepasang baju lelaki + aksesori = rm650

 mekap mak nyah ni memang superb!!! dia mekap pakai lampu suluh kat kepala tu tau. punya lah nak bagi terang tang tang tang.

okayy.. ni drama malam nikah. lepas habis je nikah, terus dengan gelojohnya ambil duit mas kahwin dengan hantaran dulu. tak salam-salam dulu dah suami tu. dah kena bahan habis.
jangan tiru perangai ni ye. ish ish ish.

10 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH YUNK :) .. COMEY JE NENGOK . HEHE

Lyaa Suriany said...

Tahniahhh. Cun pengantin

nana kimie said...

hihi....memang cantik mekap dia anis:)

norhidana miswan said...

alhamdulillah,cantik dik... makeup pun comel

Ann Ishak said...

baju tu memang cantik :)

Cik Yatt said...

tahniah :)

ayut said...

Blue...nice..

MizzTina said...

lawa kaler baju.. menyerlah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik warna bju =)

Mimi Azirah said...

hahaha...nih lawak..pengantin gelojoh..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...