Wednesday, July 23, 2014

layan lagu raya jommm

assalamualaikum...


Tinggal 4 hari je lagi nak raya kan. Dan yang paling syiokkk sekali, tinggal 2 hari je lagi nak kerja. Sekarang ni tengah berdoa dan berharap bos tak ada jumaat ni. Boleh cabut awal. Haha.



Disebabkan entah mana folder lagu raya dalam PC ni aku letak, meh la kita layan lagu raya kat youtube jom. Dan semestinya, lagu pilihan adalah lagu-lagu klasik. Tak berkenan lah lagu-lagu raya baru ni. Tak ada feel langsung. Lepastu, banyak pulak retis yang sibuk barukan lagu-lagu lama. Tetap tak best jugak.


Sambil buat kerja, sambil dengar lagu raya. Barulah tak mengantuk mata ni nak buat kerja. ^___^

11 comments:

Kakzakie said...

Kalau lagu-lagu raya yg lama menusuk kalbu bila mendengarnya..

lia said...

kalau d radio, mcm kurang je lagu raya lama... x feel sungguh hu3

idzwa kamaruddin said...

takde mood lagik..

aizamia3 said...

Lagu lama jugak yang sedap di dengar.. ;)

Ann Ishak said...

ishhhh dah nak raya kita ek, cepatnya masa berlalu :)

Azhafizah Md Nor said...

mood raya dah datang bile lagu raya berkumandang :)

azizah :) said...

jijah masih kerja sampai sabtu pagi. hu8khuk

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui suka lyn lgu lama.yg bru kureng..huhu

slmt hari raya anis..

Fazleyatul Aini said...

selamat hari raya !

Mimi Azirah said...

lagu lagu lama nostalgia kan

QasehnyaRania said...

lagu lama sedap didengar
selamat hari rya
maaf zahir batin :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...