Thursday, January 8, 2015

husna : permata hati ummi abah


Ni masa pergi klinik, nak cucuk sebulan. Berat hari tu 4.8kg. Sekarang ni dah 45 hari, rasa makin semangat je husna ni. Lenguh dah tangan ummi nak susukan husna..

Lagi seminggu je lagi nak masuk kerja. Huwaaaa.. rasa malas sangat. Dan husna macam tau je ummi dia dah nak kerja. Makin manja. Harap boleh la kena tinggal nanti.

Sekarang ni husna kerap muntah susu. Banyak juga kadang tu. Kenapa ye? Dah burp kan dah lepas bagi susu. Dan dah mula susah tidur waktu siang. Tapi lepas maghrib, dia lena sampai ke pagi esoknya. Bangun-bangun malam minta susu je..


13 comments:

lia said...

alahaiiii comey nyer anak dara ni...

AnneRaini said...

ala tomel2... Bagus kalo die kurang tido siang. Maknanya die tau beza siang dgn malam.. kalau die jaga malam lagi haru.

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai comelnya husna..

utk jwpn kena tunggu brpglaman =)

Fazleyatul Aini said...

alahai comel sangat husna ni
kita tak tau la ilmu2 kanak2 ni. kene tanya yang pakar la anis. kenapa dia muntah. tanya orang yg ada experience =)

QUEENPINK said...

comel :)

aizamia3 said...

comelnya dia..
nama sama dengan anak saya.. ;)

Tihara said...

moga puteri ummi dan abahnya membesar dengan sihat :)

Ann Ishak said...

comel husna kena bedung macam tu

MizzTina said...

alhamdulillah, makin sihat..tp apsal berkerut je tu.. mrh sape haaa

Sya Nadia said...

Biasa je rasanya Muntah susu.. asalkan x banyak& tak teruk..

Cho Zila said...

alahai memang tak sampai hatikan.. tapi tuler demi tanggung jawab yang lagi satutu kena tabahkan hati.. moga semuanyer berjalan lancar hendaknyer..

Masya said...

oklah tu x banyak ragam... org tua kata kalau muak susu tu dia siram badan dia.. ke hapa cam gitulah ... senanglah malam anis nyenyak tdo husna x bnyk ragam...

QasehnyaRania said...

hye comel :)
nape tu.. mama tinggal sbb nak pergi kerja..
jaga diritau nanti..

ye ke..
lagi satu masa dukung jgn tekan puting bby kdng kdg dia termuak bila kita tertekan..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...