Monday, March 16, 2015

husna : 3 bulan 19 hari

https://igcdn-photos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10955438_1615631621991679_815995301_n.jpg 

alhamdulillah. husna dah nak masuk 4 bulan dah. kejap je rasa. lama rasa tak update tentang husna.

husna dah pandai meniarap masa umur 2 bulan 3 minggu. sekarang ni memang dah laju la dia. dah jadi ulat beluncas dah angkat-angkat bontot.

sekarang dah suka main dah. tahan mata nak main. dekat taska pun alhamdulillah. tak ada masalah. :)

https://igcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10986277_474726796007685_551916418_n.jpg 

ni monyok masa nak cucuk 3 bulan hari tu. dah 6.1 kg dah anak ummi.

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya

Kakzakie said...

Ya Allah Anis geramnya kakak tengok. Dah semakin montel dah Husna ye:)

shaFazie said...

hai husna..comeynya

sama dengan anak azie dalam 2bulan lebih dah pandai meniarap
sekarang dah 4bulan lebih nak merangkak
budak2 sekarang cepatkan..

Asep Haryono said...

Cuteeeeeee

Mizz ErMa said...

wah, hebatnya husna..2 bulan lebih dah bo,leh meniarap? mikail ritu dlm 4-5 bulan jgk la baru boleh meniarap..hihi

nusha fasha said...

Ololo bambam dia.

norhidana miswan said...

udah debab tembam...sedap kene gomol nih

syasya said...

alololo...comeinya....

adianiez AIDA said...

moga husna membesar dgn sihat ye...

misz sheyla said...

eeee...bolattt......picit pipi tu nnti

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...