Monday, July 13, 2015

mood kerja kelaut

Pejam celik pejam celik, dah nak raya dah kan. Seriously sangat sekejap masa jalan. Tak sedar dah nak dekat sebulan. Sibuk kerja, sibuk lagi dengan husna.

Persiapan raya pun ala kadar je tahun ni. Semalam je dapat rembat sikit baju husna dekat Aeon AU2. Ummi Abah tak shopping pon. Jimat tahun ni. GST wehhhh..

Alhamdulillah, cuti 4 hari dah approved. So, esok tengah malam balik kampung aku dulu, raya ke 2 petang-petang baru balik ke rumah mertua. Hopefully tak jem seteruk tahun lepas.


Si kecik mata daun 
 
Selfie on the way pergi buka puasa dengan officemate husband. Besar dah anak dara i sorang ni. :)
 
Mood kerja hari-hari last nak raya ni memang agak kelaut la kan. Malas wehhhhh. T___T

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

muka anak anis ikut muka husband sgguh tu..hihi..

berhati2 ya =)

Nurzakiah Hanum said...

sama la

norhidana miswan said...

akak esok balik johor insyallah... mintak2 tak jem lah...
arini dh takde mood nk bt keje... tp keje je yang ttp nk dtg jgk huhu

selamat hari raya yek anis sekeluarga

Fazleyatul Aini said...

saya pon dah ting tong je mood nak kerja ni hahaha

AnneRaini said...

betullah mmg dah mood nak cuti je ni... keje pun xjalan.

tiga lalat said...

salam ramadhan mak nuranis tuu,
wah dah x tenteram jiwa nak beraya balik kampong kann., ;D

Aisya Ahamad said...

Adoi cakap pasal mood before cuti raya ni kan. Hai mengeluh kejap. Badan je yg dtg keje sebenarnya. Hati dh kt tmpat lain. Hehe

mama tisya said...

masing2 dh tkde mood nk kj dh..smua dh mood ry kn

bank rakyat tu kt jln pinang

shaFazie said...

aah kak betul itu makin nak dekat raya ini mood kerja entah kemana..terbayang kampung halaman je kan hihi

Selamat bercuti & Selamat Hari Raya :)

hidayu ayumie said...

sma la kite pon
heee ala kadar je
cepat je mase berlalu
rase nak tangguhkan dulu raya je
ehh ehh kita sebaya la

Kakzakie said...

Mestilah dah besar:)
Susu dah beribu ringgit tau beli hihi...

Farrah MF said...

Selamat hari raya, Anis. Akak datang beraya ni dari FAMF Tower

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...