Friday, July 30, 2010

dulu dan sekarang


pagi2 ni bosan2 tau nak buat apa..aku pun godam la compaq kesayangan aku ni..dari 1 folder ke folder len aku jengah...yang paling aku suka bila jengah folder picture..^_^ lagi2 gambo yg lama2 ni..teringat kisah dulu2..godam punya godam, aku pun jumpe gambar ni...

haaaaaa...ni la gambar aku adik beradik time kecik2 dulu..comel..time ni aku darjah 2..nak masuk darjah 3..time cuti sekolah...jalan2 pegi zoo..dulu masuk zoo murah giler..skarang dah mahal dah na masuk zoo negara tu...

ok...cubelah teka aku yg mana satu...haha..bukan berubah pun muka aku kecik ke besar..sama je...



dah berapa taun berlalu..da besar la kami 4 beradik..rasa cepat je..kitorang pernah cakap dengan abah...

aku: rasa kejap je kan bah..kak ain dah habis study..anis pun da 2nd year...(time tu la..skang da final year..^_^), adik (adik bongsu aku) pun dah nak habis skolah..pasni dia masuk u..

abah:x lah..abah rasa lama je..

aku: emm? nape pulak?

abah: ye la..abah yg kena keluarkan duit..penat abah tunggu bila korang nak kerja..x la mintak duit dah..ni kejap2 mintak duit..=p

hahaha..dah terkantoi selalu mintak duit..ampun ye bah...^_^ kata2 abahku tu x la mengungkit pun..abahku memang suka bergurau tp gurau2 pun maksudnya betul...terpikir jugak kata2 abah tu..memang betul sebenarnya..kita ni tau mintak duit je..x tau yg ayah kita ni tgh ada duit ke x...

ha..ni la kami 4 beradik yg dah besar..akak aku je yang ketot...hahaha...gambar ni pun sebab dia pakai heels..kalo x lagi ketot..hahaha...ampun kak ain...^_^




No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...