Sunday, July 25, 2010

nasi lemak

ouh..lapar pulak rasa bila da tengah2 malam macam ni...malasnye nak mencari makanan...

tetiba aku teringat pulak menu aku hari ni..

pagi, tengah hari, petang, malam...

menu aku sama je...

hahaha..nak tau apa dia? meh tengok kat bawah ni...




haaa...ni la dia menu aku..nasik lemak jengka mari... =p

dari sarapan sampai ke makan malam, ni je la yang aku makan..

hasil air tangan makcik aku..sedap..=)

kalo x caya tengok ni ha....licin giler weh..



cuma tinggal kesan sambal je..hahaha...

perut hari ni memang full dgn nasi lemak je..heeeee..:D


1 comment:

Dhinai said...

Tak payah lah cuci pinggan lagi kalau makan sampai licin cam ni...semut nak rasa sikit pun tak dapat.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...