Wednesday, July 28, 2010

x boleh tido

time2 macam ni..mata sangat lah ngantuk..tapi yang x suke nya, malam kang x la pulak ngantuk...adoii...memang lemah sangat tau malam2 x boleh nak tido...sunyi pulak tu..agak takut la jugak..(haha..kantoi gak penakut..)

xde la..da berapa hari da aku ada masalah x boleh nak tidur dgn lena...kalau dpt tdo pun, macam x puas je...dulu ada jugak penah jadi kes macam ni..time aku kat PASUM dulu..ssh sangat nak tido..aku siap pegi klinik lagi tanya doktor..tapi biasala kalau tanya doktor ni, dia cuma cakap sebab dah terbiasa x tido malam..masalahnya bukan aku x nak tido awal2, tapi x leh tido!!!!!!! last2 aku tibai ubat batuk before tido..haha..tapi dulu je aku buat..bahaya weyh makan ubat batuk macam tu..aku jaga kesihatan tau..haha..

malam ni aku sorang kat bilik..aku harap dapat la aku tidur dengan lena..takut gak apa tido sorang2 kat bilik..:(

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...