Wednesday, July 28, 2010

kereta akak ku disabotaj!!


tiba2 aku teringat cerita akak aku pg tadi..ceritanya mula2 macam ni...

pagi tadi aku bukak fb..tengok dekat home, status akak aku agak sedikit emo..aku pn baca komen bawah2 dia..bila baca terkejut jugak aku bila dapat tau yang kereta dia dirosakkan orang...so, nak tau cerita lebih lanjut, aku pn terus mencapai handphone ku n call akak aku..

nak dipendekkan cerita, kereta akak aku ni macam kna sabotaj la lebih kurang..pagi2 dia tengok kereta, wiper sebelah patah dua..sebelah lagi bengkok giler..side mirror pulah dah terkepak..x tau sapa yg punya kerja..akak aku x de pulak buat salah block kereta org ke, laluan orang ke..parking ok je..siap ada pas masuk lagi..

kalau nak kata anak2 murid dia, dorang x berani buat kes sampai luar skolah..memang sumpah takut weyh..rasa terancam je duduk kat sana..nak buat report polis pn cuak..ye la..takut la kalau orang jahat tu nampak..lagi naya kang kena lagi teruk..

aku harap, akak aku dilindungi dari malapetaka..amin..kesian dia..

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...