Thursday, September 15, 2011

edit picture using gimp 3

dah lama bercuti dari edit-edit gambar ni. sekarang ni baru la mula balik kerajinan nak edit gambar. saja nak belajar-belajar guna gimp. photoshop tak ada. ada gimp pun jadi la. 


ini gambar original. apa ntah budak dua orang ni buat.


ini pulak lepas di edit. bagi letak budak dua orang ni kat tengah sawah. aku pun tak tau apa adik aku si azee ni buat ntah dengan gaya macam tu

4 comments:

PinKy MoMMa said...

cantik juga..leh feeling feeling mcm citer hindustan kt tengah sawah hehehe

fyna said...

wan..cntik edit ni!

GtHans said...

cantik juga..:)

nur anis said...

pinky momma : betul tu. nak masuk sawah betul takut. huhu

fyna n gthans : ni baru-baru nak belajar..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...