Friday, September 30, 2011

syokkk sangat bersedut-sedutan..

best wooo bersedut-sedutan malam tadi. lagi-lagi sambil layan drama jepun..syiooookk je. sedap pulak tu. kalau dah bersedut-sedutan, apa lagi yang boleh nak sedut selain siput sedut kan.. 


sedap wooo siput sedut masak lemak cili api ni. favourite aku tu. padahal aku baru pandai makan dalam tahun lepas. before ni tak boleh nak makan. pening bila makan. bau dia pun boleh buat pening tau. memang tak bagi mak aku masak sebab tak tahan bau dia. tapi, bila dah pandai makan, hambekk kau. asik nak beli je. ^__^

p/s : kalau nak tau, nama saintifik siput sedut adalah cerithedia obtusa. fuiyyoo. lama woo tak sebut nama saintifik ni. maklumlah, lama dah tinggalkan zaman belajar biology.  

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ohh sedap sungguh

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..xpndai nak sedut..

teruk kan??

nur anis said...

anisa : sangat sedap..:)

nuyui : huhu. tak apa, boleh belajar lagi tu.. ^_^

myfreeminded said...

Alamak sedapnye. Anisnye N3 ni buat akak trliur lh.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...