Wednesday, September 28, 2011

yeay..esok nak ambik jubah konvo..^__^

setelah sekian lama tak menjejakkan kaki ke um, esok aku bakal ke sana sebentar. untuk urusan pengambilan jubah konvo. wahhh. macam tak percaya je aku dah habis belajar. rasa macam baru semalam masuk um. haha. tapi kalau cakap kat ayah aku macam tu, mesti ayah aku cakap, "abah rasa lama je nak tunggu korang habis belajar. sebab abah yang keluarkan duit." huhu.

maka esok pagi aku akan selesaikan urusan pengambilan jubah. selepas itu, aku nak pergi membeli baju kurung untuk konvo nanti dekat jalan TAR. yeay..^__^

tapi sebenarnya, segala dokumen yang aku nak kena bawak, aku tak print pun lagi. haha. nak buat macam mana, printer tak ada. rumah ni pulak jauh nak ke bandar. maka, esok je lah singgah print. =p

6 comments:

cik n0miey said...

wahh..bestnye da nk konvo..
tahniah2;))

nur anis said...

cik nomiey : thanx!! :)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

slmt berknvo yer dear..

meowwmania said...

wahh tahniah yer :)

Redbloodsnow said...

wahh..best dh nk konvo ek? nnti upload dlm blog ea :)

nur anis said...

nuyui & meowmania : thanx dear..:)

redbloodsnow : okeyh..harus upload..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...