Thursday, January 26, 2012

kucing berebut anak lagi.


kucing ku, COMEL dan ibunya yang tak bernama dah beranak dalam tempoh selang seminggu je.
sebab COMEL sangat manja dengan emaknya, dia masih mahu tidur dengan emaknya dan ikut menyusu bersama anak-anak emaknya, merangkap adik-adiknya. 

 
sampaikan COMEL anggap adik-adiknya tu macam anaknya.
COMEL siap curik lagi anak emaknya.
habis semua dikebas.
ciss betul COMEL.
nak jadi anak derhaka ye.


so, taknak bagi diorang berebut, maka mereka semua diletakkan dalam 1 kotak yang besar.



dua ibu, enam anak.
saling berkongsi susu.
saling berkongsi kasih.


 3 hitam anak si ibu.
3 oren anak si COMEL.



zoom sikit. haha. 



baby kucing yang bermuka bulat.
gerammmm.
cepat besar tau.
nak buat main.
^___^

6 comments:

Anis Adila Aris said...

eh..dapat sekaligus .. anak +cucu....

meowwmania said...

lahh...boleh pulak dia curik anak ibu (adiknya sendiri) hehee...konpiusss

A'ishah Kamaludin said...

Wahhh, macam ni pun ada..

Tula haiwan sampai berebut2 anak..

Orang kita ni duk buang anak. Haih..

nur anis said...

anis adila aris : huhu...tau takpe...pakej lengkap..

nur anis said...

meowmania : kucing ni memang pelik perangainya..pening nak dilayan..huhu

nur anis said...

a'ishah kamaludin : kalau tengok kucing yang terlalu sygkan anak ni, rasa kagum tengok..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...