Saturday, February 11, 2012

dang suria yang laser mengkritik

beberapa hari ni kecoh jugak kan yang dang suria lancang mengkritik peserta on air.
dia dikritik penonton sebab mengkritik fizikal peserta secara jujur dan tak berlapik.
yang menjadi bualan, bila dia mengatakan peserta tidak layak kerana gemuk dan tidah handsome.


tapi semalam baru aku ada peluang nak tengok on air.
tapi rugi la..sebab terlepas masa dia kata gemuk tu.
cuma tengok masa yang dia kata lelaki tu tak handsome.
kejam oh kejam.


1 malaysia tengok yang dia kata budak tu tak handsome.
habis la jatuh air muka lelaki tu kan.
memang la kalau kita tengok pelakuon, pengacara atau penyayi.
kita jadi "wahhh..handsomenya dia."
"suka la tengok muka dia.."


tapi..kalau yang tak reti berlakon, tak reti menyanyi, tak reti mengacara..
"ishhh..malas lah tengok. berlakon pun tak reti."


contoh: pelakon aiman dalam cerita vanilla coklat.
masa dia masuk mentor : aku tak minat pun sebab dia nyanyi tak best. walaupun handsome. haha. kejam kan.
masa dia berlakon vanila coklat : wahh..best jugak dia berlakon. terus minat.

3 comments:

mizzkechique said...

kejam sgt kritikan dia tu

pena rozie said...

kejam...kejam...

Tihara said...

dang suria tu lawo tak yek..haha..harap2 dia baca komen ni :D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...