Monday, March 26, 2012

sape tau kes budak perempuan tipu kena rogol tu?

panjang pulak tajuk ni. =____="


tadi pagi ada dengar radio.
budak perempuan akan didakwa sebab buat laporan palsu yang dia dirogol oleh pakwe dia.
sebab sekarang ni malas nak baca bila kes budah hilang atau lari dari rumah ni.


yang aku tahu, budak tu lari dari rumah ikut pakwa dia.
lepas tu dia mengadu yang pakwe dia rogol dia.
bila doktor check, rupanya tipu semata-mata.


pelik la dengan bebudak ni.
dah takde kerja lain kot.
ingat polis kita ni boleh diperbodohkan?
ingat doktor tak pandai?


tak pasal-pasal kena dakwa dengan polis.
hambekkkk kau.

12 comments:

CIK MAY said...

ni kes fatihah tu jugak ke?bkn ek?

nuyui a.k.a miss YUI said...

biar ada akal skit..nk tipu tak kena gaya.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sy tau. bdk skrg dh brani buat macam2. tak fikir akibatnya.

nur anis said...

@CIK MAY

bukan bukan..setahu saya orang lain...

nur anis said...

@nuyui a.k.a miss YUI

tahu takpe...tak bijak namanya tu..

nur anis said...

@Nurul Husna Mohd Hassan

ikut sangat hati, macam tu lah...

Mama Ema said...

ishh..budak sekarang ni tak fikir panjang

::CIK LYNN:: said...

kena rogol btol2, bru la pdan muka...huhu

nur anis said...

@Mama Ema

itu lah...takut tengok diorang ni..

nur anis said...

@::CIK LYNN::

huhu..baru tau nak nangis nanti kan..

AMALINA YAAKUB said...

knp dia nk ckp mcm tu ehh plik2 ja bdk skrg ni.. entah apa apa la.

fiqa syafiqah said...

bdak ni saje je mngada.....bdak gedikkkkkkk......nk fames agknya.......

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...