Friday, September 12, 2014

belajar jadi mak mak


ni lah bila budak berdua ni jumpa mak ngah dia. yang aqid tu okay lagi. nak lagi la kalau orang nak ambik dia. tapi kalau tika tu. hadoihhh. kalau jumpa aku, memang berlagak habis. dengan semua orang dia tak nak. mommy dia pun dia tak nak. melekat je la dengan aku 24 jam.


petang ni nak balik kampung. bebudak 2 orang ni pun balik kampung juga. tak sabar nak jumpa bebudak 2 orang ni. rinduuu. walaupun baru jumpa last week.

4 comments:

MizzTina said...

hehehe..lulus dh tu..

Suria Lekatlekitgurl said...

ada aura keibuan tu.. kekekeke

eima said...

makngah kesayangan la ni ek .. untung la...

mesti mak ngah slalu umpan cekedis kot .. hihi

Kakzakie said...

Bayangkan Anis tu baru anak buah belum anak sendiri. Bila anak sendiri pergi kerja pun dah rindu tak tahan tau...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...