Friday, September 12, 2014

GST - harga rumah bakal naik 3 hingga 4%

 

kalau macam ni, sampai bila rakyat nak beli rumah. Harga sekarang pun dah mencanak naik. Lepas ni apa tah lagi. 

Yang kaya makin kaya, yang miskin makin miskin.


Bukan nak mengeluh, bukan tak nak berusaha. Tapi, terbeban juga. 
 

7 comments:

Asep Haryono said...

Iya sama. Di Indonesia juga harga rumah sudah mahal mahal. Bahkan untuk tipe yang kecil sekalipun

Ilaa Suhailaa said...

setuju tu..makin beban laa kite yg xder pulus ni..hurm..

ros_reeza said...

kalau macam ni memang membebankan lah :(

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak tau nak ckp apa..

mmg usaha keras jeee lg.

Elya Roza said...

itu lahh...semua benda akan naik nnt...
tak kisah kalao harga rumah naik kalau basic salary pun naik kan jugak..senang kiter nak buat loan rumah semua ...

lynndamya said...

Salam, kak..hmmm betul, sy setuju...mmg jurang makin besar lah antara yg kaya dgn yg miskin..hadoi~ skarang pun rege rumah dah melampau, pemaju plak buat rumah standard org kaye je, buat lah rumah murah2 je...sedih betul...zaman skang ni kak, rasa mcm dah berusaha sedaya-upaya pun tetap belum cukup..xtaulah anak cucu sy akn dtang nt camane :(

::EIDA:: said...

betul........... sedih la kita xde rumah lagii.... hurmmm

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...