Thursday, October 9, 2014

Gaji RM6500 kena ikat perut

 

 Haaaa.. Gaji RM6500 kena ikat perut tau.. Jadi, mana datangnya gaji RM2500 cukup???


Alahai Menteri...


Kalau tak ada fakta munasabah, ikat sahaja mulut tu. Baik diam dari berkata-kata.

11 comments:

ida =) said...

cakap2 org kaya

Suzlin Azreena Nordin said...

susah ada MP mcm ni. sebak rasa dada.

Amy Hilmirda Daud said...

RM6500 tu gaji basic Kot kalau tambah elaun mungkin lebih sikit.
rm2500 tu memang tak cukup, sekali gi pasar aje dah berapa ..

Aisya A. said...

kalau dia ikat perut, kita nak ikat apa pulak? adoi. huhu

norhidana miswan said...

murahnyer ek gaji pak mentri ke ahli parlimen... sbb bos akak yg gred 54 pun gaji basic dh 8K msk elaun jd 10k... xkn pak menteri 6.5k je...

yelah anis, konon pak menteri msti beli brg sume yg oversea punya yg branded tak hingat itu yg kene ikat perut... kite ni gaji tak sampai separuh gaji dia camne lak kan?

Zura Tahir said...

apatah lg gaji minima rm900...mmg patut dia pun ikat perut...rasa mcm mana rakyat rasa kesan ekonomi mahal skrg nie..

skuterlady said...

ha3... selera besau..memang la tak cukup gaji banyak tu.... kalau nak diikutkan gaji banyak tu je dah sangat2 mencukupi. mengarut tul statement tu.... kih3... lawak lawak....

Nurzakiah Hanum said...

harap2 dapat bonus

Fazleyatul Aini said...

kalau dia gaji 6500 kene ikat perut, kita yg gaji lagi kecik ni ikat apa la agaknya. ikat 1 badan kot

nanieybarnieylurviey said...

Auta semue.. Xpk yg bwh2 ni mcm mne nk survive?

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Tau takpe..kita yang ciput je gajinya ni pun dah ikat perut, menteri pun nak ikat perut?mengarut je lah..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...