Thursday, June 18, 2015

gelagat husna

hari ni bosan tak tahu nak update apa. tiba-tiba rindu husna. alhamdulillah, baru baik demam. dah aktif semula. pagi tadi ikut sama bangun sahur. dalam kereta pergi taska, tidur. so, ummi pun boleh tidur dalam kereta.
 


huwaaarggghh. tak senonoh nguap gini. ikut sapa la ni. wink wink.


ni pulak masa dalam kereta. entah apa yang seronok sangat duduk bawah kerusi tu. lantak lah situ. janji diam.

 

dah lapar sangat tunggu kawan abah lambat nak pergi kenduri, husna makan dulu steering tu.


haaa. ni ummi dia praktik awal-awal. kot-kot nanti boleh jadi budak pengiring pemain bola Felda United kan.

lagi seminggu Husna nak masuk 7 bulan. Makan pun dah berselera sekarang ni. Makin tembam la gayanya. :)
 

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya

AnneRaini said...

alololo comellah husna.. temban. geram nak cubit die.

MizzTina said...

tgk menguap tu, byk kali akak menguap gak..hahaha..

QasehnyaRania said...

pipi husna geramnya
rania ciksu skrg ni makan blh tahan akai dia.
kalau x nak hbs disembur..

norhidana miswan said...

makin tembam lah pipi tuh

adianiez AIDA said...

amboi husna.
gembol!
acik aida pun geram :)

Fazleyatul Aini said...

husna puasa jugak ehhh

Myra Jay said...

Sedap ye lauk stereng tu Husna :)

Geram nengok.. comelll ;)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...