Showing posts with label praktikal. Show all posts
Showing posts with label praktikal. Show all posts

Saturday, July 9, 2011

perempuan yang berani dan tegas

rasanya dah sebulan lebih kot praktikal ni. dah malas nak kira berapa minggu. yang tau, sebulan lagi dah habis. weeehoooo. tak sabar woo...

so, bila praktikal ni, banyak jugak belajar. belajar teori dengan praktikal ni sangat berbeza. lagi-lagi bila berhadapan dengan kontraktor. tak boleh jadi perempuan yang ayu lagi lemah lembut. harus menjadi perempuan tegas dan berani.

patut la tengok akak-akak dekat ofice tu cakap pun tegas-tegas. tapi diorang baik. mula-mula nak borak  pun takut dengan diorang. tapi lama-lama ok dah. so, aku kena belajar jadi perempuan yang berani. lalala..

ada muka berani ke ni? hahaha.. muka berminyak lepas tengok site. pakai baju kurung tu. ^__^

Saturday, April 9, 2011

perlu tak lepas belajar terus kahwin?


tinggal lagi sebulan je dah nak habis belajar. lepastu boleh la praktikal dengan jayanya.. sumpah cuak ok.. bukannya ingat apa yang dah belajar dari first sem dulu tu.. semua hilang dah dari kepala otak ni..

dah nak habis belajar ni, mulalah orang-orang kampung bertanya..

"anis, bila nak bertunang?"

"dah habis belajar ni, kahwinla kan.."

"anis, nak tempah bunga telur?"

haish..tu baru berapa orang yang tanya.. awal lagi la nak kahwin.. baru 22 tahun.. nak kumpul duit pun tak sempat lagi... -__-'


terus mesej si dia : "jom kahwin yang.." haha..ini tipu..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...