Saturday, April 9, 2011

perlu tak lepas belajar terus kahwin?


tinggal lagi sebulan je dah nak habis belajar. lepastu boleh la praktikal dengan jayanya.. sumpah cuak ok.. bukannya ingat apa yang dah belajar dari first sem dulu tu.. semua hilang dah dari kepala otak ni..

dah nak habis belajar ni, mulalah orang-orang kampung bertanya..

"anis, bila nak bertunang?"

"dah habis belajar ni, kahwinla kan.."

"anis, nak tempah bunga telur?"

haish..tu baru berapa orang yang tanya.. awal lagi la nak kahwin.. baru 22 tahun.. nak kumpul duit pun tak sempat lagi... -__-'


terus mesej si dia : "jom kahwin yang.." haha..ini tipu..

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

22 muda lagi..
lex dulu..
hihi

nur anis said...

anisa : betul-betul..kena kumpul duit dulu.. :)

AiDa AzRyN said...

enjoy dulu... hehe..

IRAH HAJERAH AZMAN said...

Mak cik aku dah kenenkan jantan.aku janji raya tahun ni declare dah ada BF walaupun aku single trang tang tang

fyra said...

haha . mude lagi tuh 22 . tapi kalau dah jodoh ape salahnye , kite pun nak kahwin cepat *gatai ;p

elinLARH said...

sabar sabar..kumpol duet..kumpol pengalaman..jangan terburu2

♥sophie♥ said...

muda lagy tu :D haiyooo
hahahaha
lek lek lu,, kejew :)

kAmi dAn mEreKa!! said...

p kumpul duit cepat2,
dah jadi gunung, baru kwen,
amacam? =)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...