Thursday, September 30, 2010

angel vs devil

gara-gara nak print assignment hari ni, aku terpaksa buat jahat. bagi budak baik seperti aku, memang susah bila terpaksa buat jahat. haha. ini memang ayat poyo. maaf. sila abaikan.




ibarat seperti gambar. keliru memilih antara jahat ataupun yang baik. namun, apakan daya. kejahatan lebih menguasai diri. sebab tu dia sengih nampak gigi. sebab dia dah berjaya.

tidak. ini bukan salah aku. niat aku sudah baik untuk pergi ke kelas. beg juga sudah diletakkan di dalam kelas. sementara menunggu kelas yang bermula lewat sedikit, aku dan rakan memutuskan untuk print assignment yang harus dihantar petang ini. tapi, apakan daya bila pelbagai masalah pula yang timbul. sejam masa dihabiskan untuk print assignment yang cuma dua helai!!

mahu masuk ke kelas, tapi.. takut. takut kena marah dengan lecturer. lecturer itu tidak suka pelajarnya lambat. jadi kerana ketakutan yang amat sangat, kami terpaksa ponteng juga. memandangkan aku tidak pernah lagi ponteng kelasnya, jadi apa salahnya ponteng sekali. tersangkutlah kami di makmal komputer sementara menunggu kelas seterusnya.

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...