Wednesday, September 29, 2010

bila pensyarah mengajar dihadapan, anak murid di belakang?

kelas malam semalam sangat bosan. aku langsung tak tau belajar apa. sebab aku memang dah penat nak belajar. bahaya betul.


meja dah penuh dah. pelan dah buka. SMM2 pun dah buka juga. contoh bills of quantity pun dah buka. semua dah dibuka. bekas pensil pun sudah mengeluarkan isi-isi di dalamnya. tapi, perlu kah pen yang bewarna-warni sebegitu?


makanan ringan pun sudah dibuka. walaupun bukan aku yang punya, tapi aku tak akan ketinggalan menjadi penyumbang terbesar dalam menghabiskan makanan tersebut.


tada.. cantik kan nota aku. memang tak ada kerja. ini adalah kerja biasa bagi pelajar-pelajar perempuan sekolah menengah. rugi tau kalau tak pernah cuba masa sekolah dulu. menconteng di atas tangan sendiri. macam dah tak ada kertas sahaja. jadi, apa salahnya perasan jadi budak sekolah balik kan.? ^_^



akhir sekali, muka orang bosan. sweater tu untuk dipakai, bukan letak atas kepala. aiyo..

3 comments:

Sophon said...

gambar tatuu yang tak tahan tu.. haha..

ada ke wat bunga. wat la tengkorak, nampak brutal sikit.

nur anis said...

mana boleh, imej perempuan tu kena ada..haha

nas said...

heheheh..aku pun da penat da nak belajar..bosan...
erm..dulu aku beli la keropok..makan2 sket,tp sekarang tak buat da...heheh

hahhaa..tatu tu ncantik..tp kelakar :P

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...