Sunday, October 24, 2010

ahad = bosan

ahad + cuti + dalam bilik = bosan

untuk orang-orang yang kuat jalan memang x boleh duduk bilik je. mesti bosan. tapi nak buat macam mana, nak keluar kena ada duit. tak ada duit, tak boleh la keluar. konon study. study 1 page, cerita korea 1 episod.

ni tengah tunggu budak pipie ni. mana tak mesej-mesej ni. dari tadi makan tak kan tak siap-siap lagi. tak bawak phone ke.. hurmm.. miss him a lot..

3 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. jap lagi dia mesej le tu :D

mia said...

heheh..same la dear..buhsan gile kan..dr pgi tgk muvie je ni..

nur anis said...

dni : hehe.. dah dapat berita dah..

mia : tu lah. dah habis dah cerita korea ni.. huhu

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...