Sunday, October 24, 2010

ciri-ciri juruukur bahan

tengah aku sibuk-sibuk cari bahan untuk thesis, terjumpa pulak tentang juruukur bahan. so, sebagai bakal juruukur bahan, haruslah aku mebaca ( sepintas lalu sudah..=p) baca and baca, aku jupa bahagian ni.

CIRI-CIRI PERIBADI YANG DIPERLUKAN

(i) Meminati profesion ini

(ii) Mempunyai pengetahuan di bidang sains, matematik dan statistik

(iii) Mahir menggunakan komputer

(iv) Sanggup bekerja tanpa mengira tempat dan masa

(v) Boleh melakukan kerja-kerja penyelidikan

serious, antara lima-lima ciri tu, tak ada 1 pun dekat aku. so, macam mana? harus and wajibkah aku jadi seorang juruukur bahan nanti?

3 comments:

mia said...

hehehe..comel je pic tu anis..hahaa...btw dear..minat bule pupuk tau..nak tak nak je..gud luck to u dear..

nur anis said...

huhu..mula-mula belajar dulu minat..tapi makin lama makin x minat..huhu

ardinihumaira said...

belajar bebaik tau :D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...