Monday, October 25, 2010

i am a cat lover

yes.. i am a cat lover. tersangat-sangat sukakan kucing. pantang nampak kucing. walaupun kucing tu kotor or terbuang, tetap tak ada perasaan x suka. kesian tengok kucing-kucing terbuang. tapi tak dapat nak ambik. sebab belum ada rumah sendiri. takkan nak longgok umah mak. kesian mak pulak yang kena jaga. cukuplah kucing-kucing yang dah ada kat rumah tu.

kenapa aku suka kucing?
  1. sebab kucing comel sangat
  2. kucing boleh buat kawan bila sunyi-sunyi
  3. gelagat kucing menghiburkan sangat
aku pun tah tau kenapa aku suka kucing. yang aku tau, aku sangat sukakan kucing. (ayat pening) kalau tiap-tiap hari aku duduk dengan kucing, mesti blog aku penuh dengan cerita kucing. ^_^

mish my kenit sooooo much!!!




6 comments:

mia said...

hehee..mesti byk kucing kt umah anis kan..

nur anis said...

dah x banyak da..sebab 3 ekor dah hilang..ada orang ambik rasanya...sebab yg comel2 je hilang..huhu

ANISA NASIDA said...

hi...cat lover...

come visit n follow my blog..

anyway...i don't love cat like u do...

but, i still love them..

ardinihumaira said...

adik dni pun suka kucen :D

MomTom said...

hi, cat lover. come and visit my blog too. hehe

ketawariang said...

comel je kucing tu.... saya pn pencinta kucing.... cume x sempat nak update dalam blog....huhuh

salam ziarah dari blog abg ben.... suka colour template ni... :)

http://saiffah.blogspot.com/

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...