Sunday, October 24, 2010

lucky train

dulu aku addicted betul dengan game kat facebook. macam-macam game aku main. kalau boleh, semua game nak try. kalau nak tau games favourite aku, boleh la klik sini. sanggup set jam semata-mata nak harvest pokok-pokok. berapa kali kena marah dengan pipie sebab asyik game je. assignment semua tak siap. huhu.

tapi dah lama aku stop main games tu semua. malas dah rasa. sebab dulu laptop aku lembap giler. main game asyik tersekat sekat je. bosan. last-last aku biar je game tu semua terbengkalai.

aku ingat memang aku boleh stop main game dah. entah macam mana boleh pulak ter'try' main game lucky train ni. best pulak. tak payah loading lama. tak payah nak save-save. senang pulak tu. so, jadi la game fovourite aku sekarang ni.. haha..


jom lah try main kat facebook.. ^_^

3 comments:

ardinihumaira said...

dni pun suka main game juga hehehe...

Fuz said...

aku dah tak berapa "into" dah dengan facebook.haha

m i a said...

sy xpenah pon maen ape3 game kt fb..mgkin bole cuba yg ni..tq dear 4 shating dis

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...