Tuesday, March 15, 2011

kuala lumpur - dungun


jauhnya jarak kuala lumpur ke dungun.. tak boleh dekat sikit ke.. teringin sangat nak pergi sana.. sebab? adalah yang special dekat sana.. ^_^ tapi jauh sangat tu.. kalau ada modal tak apa.. T.T

nak pergi pun bukan boleh ikut jalan biru tu.. kena lah ikut jalan yang betul.. ikut highway dari kuala lumpur - genting sempah - temerloh - kuantan - dungun.. ( tu je tempat yang aku tau kena lalu.. aku ni buta jalan..huhu )

ni lepas ni aku dah balik sekinchan, lagi jauh.. nak tau sekinchan tu dekat mana, nampak tak kuala selangor kat peta tu.. lebih kurang 45minit dari situ.. elok la.. dari pantai ke pantai.. =p

8 comments:

storyfromme said...

cinta jarak jauh.sweet :)

nur anis said...

storyfromme : huhu..tapi kena tahan rindu la..:)

adan said...

wow.. ada cerita tersembunyik di sebalik entry.. cinta jarak jauh er?

iniialahaku said...

5jam je kan nk g ganu???haha

mia said...

hehehe..so sweet dear..ehkeheke..seyesly tau..

thanks ek singgah my blog..

eira said...

hmm..akak anis,thanx 4 de advice..anyway,eira org dngun..n dduk kt dungun..hehe..

saya_arief said...

kalau xsilap, abg tu jadi fasi kami mase orientasi 2008 ari tu kat uitm.
:D

ardinihumaira said...

err... dni bakal jadi orang kuala berang :D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...