Wednesday, April 27, 2011

tabung boleh berubah wajah


hari tu kawan aku mintak tolong conteng-conteng dekat tabung bear yang kosong. nak bagi orang. takut jugak nak conteng. takut tak cantik. tapi sebabb dah lama, lukis je lah.



ini gambar sebelum. putih lagi suci dan bersih



dan ini selepas.
-
-
-
-
-
haha.. sumpah macam apa je. itu je lah yang mampu aku buat. terketar jugak lukis atas benda alah tu. selalu lukis atas kertas. guna pensil. yang ni atas plastik, guna marker. salah pun boleh padam. guna perfume. haha

16 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

cntikla anis!!

kreatif!!

lg ok dari kosong je..

Gnie@SimplyStyle said...

kretifnye anis =)

FizA said...

comey la..hehee

EpoLįƒ¦siKunang2 said...

Wahh.. pandainya. buat Epol satu boleh? ^^

Ardini Humaira said...

ngeeeeeeeeeeee... bertukar!

kAmi dAn mEreKa said...

serius kiut!

jeles lah tangan org2 kreatif ni, buat ape pon cantek, ;)

SHM said...

huh, ganas tabung nih..
x ssuai utk kanak-kanak dbwh umur...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

anis,jom join GA

lau mnng dpt potret wjah sndiri tau..

http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2011/04/2nd-ga-potretkan-aku.html

DuniakuAbstrak said...

tabung telah berjaya di gangster kan oleh kau

alinac lover said...

cumil2~

alinac lover said...

cumil2~

EZAD AMIR @ DaRk ViRusZ said...

cian kt tabung ni..wakakakaaak

:: noremy bte rahmat :: said...

SGT KREATIF!!!!!!



p/s:BW & folo..mehla jenguk belog saya..salam kenal! (^_^)

Woofer Storm said...

perghhhh,kreatif sngt2..ehhheee

*tlg cnteng tabung kita..heheeee

adan said...

salam.. tuann blog ni mmg kaki conteng... ahaha.. smart ar.. kreatif tahu..

adib syazwan said...

kreatif!tolong conteng tabung saye gak!saye pon ade...hahahaha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...