Tuesday, August 14, 2012

labu aktif tapi labi pemalas

 tengok la si labi ni. asyik tidur je. angkat dia, letak luar bakul, tidur. angkat lagi letak dalam bakul, tidur lagi. jalan kedek sikit-sikit. lepas tu tidur. patut la badan bambam macam di pam pam. -____-"


kesian labu. tak ada kawan nak main. dah labi asyik tidur je. 

beza kan saiz labu dengan labi. labi tu gemok bulu kembang. tapi labu ni kecik bulu pendek.

20 comments:

unsecretostory said...

Kesian Labu , meh bawa jalan jalan sini , bagi kawan dengan kucing kita ^^,

lia said...

labi nak jd bolattt he3

Cik Saila said...

alahaiii..comelnya lah dua2 ni..geram btl la tgk kitten..huhu!

Santri T.P.I.N.I said...

Comenya meow...

Santri T.P.I.N.I said...

Comelnya meow..

Ckin Kembaq said...

akaklah kena main dngan labu..hehe =)

Che Rosliza Che mat said...

kesian labu...letih puasa kot..hihihi

lieyalatif said...

comel jek name labu n labi.... akak takut kucing tau....tak padan ngan tua bangka nak takut kucing kan wakakaakakk

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

cian labu....nampak sedih jer renungan dia..

meowwmania said...

omey nya...mcm Mon ngan Min masa kecik sekor bulu panjang sekor bulu pendek hehe

Dkna Abza said...

yang mana jantan yang mana betina nie?

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi tido tak ingat dunia tu :)

ros_reeza said...

alalala.. tak dak teman sepermainan la Labu ye...

are_lin@yu said...

labu labi ..hehe

IntaNBerliaN said...

hihii labi penat berpuasa... :_)

ieda said...

alah2 comelnyaaaaaaaaaa
geram tapi akk still geli ;)

✿Lady Ainaa✿ said...

ya Allah geramnya!!!! sawan ena kalau tengok kucing2 nie.. awwwwww.. comel betul nama di beri, macam cerita P.Ramlee gituu

KY said...

nanti gemuklah si labi tu, makan tido je kerjanya hihihi

ekinashikin said...

wahh...comelnya kucin

lieyalatif said...

** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat anis sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...