Thursday, August 16, 2012

selamat hari raya buat semua ^__^



dengan ini, saya nur anis nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua. dekat semua follower blog ni. dekat semua pembaca blog ni. senang cerita dekat sesiapa yang menjejakkan diri mahupun terjejakkan diri kat blog ni ye. ^__^


kalau ada salah silap, sepanjang tulis blog ni, tak pun terkasar bahasa sepanjang tinggalkan komen, ampun maaf dipinta. ^__^


siapa siapa yang balik kampung tu, drive elok-elok ye. yang kena hadap jem tu, sabar ye. aku tak balik kampung pun, sebab dah kompem dah siap-siap duduk kampung. heeee. tinggal tunggu adik beradik lain balik kampung. ^__^

26 comments:

MizzTina said...

selamat hari raya sayanggg

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,slmt hari raya syg...jemput raya ke perak ea..

taqiee din said...

Selamat hari raya jugak..:)

ayut said...

slmat hari raya anis!mtk maaf jg spjg perkenalan... :)

meowwmania said...

selamat hari raya anis, mohon maaf jika ada salah silap yer *rasanya mcm takde hehee ^^

izan mama mia said...

samalah kita anis....salam lebaran....nnt makan biskut raya ingatlah mama mia sama..hihihi

Momo said...

selamat hari raya...maaf zahir batin..hehe..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat hari raya anis :)

tak lama lagi anis merasa la balik kg. lain. hehe

:: Mrs.Eady :: said...

selamat hari raya :)

Sue PeLik said...

selamat hari raya awakkkk huhuhuhu

Zie Madini said...

selamat raya, anis :)

are_lin@yu said...

beznya mmg kat kampung..hehe..salam aidilfitri anis,..ampun maaf dipinta ;-)

amy mya said...

Selamat hari raya :)

Ikmal said...

Assalam, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin... (^_^)

Nini D.. said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

izzad bahruddin said...

selamat hari raya!

haz said...

selamat hari raya maaf zahir batin!

berhati2 di jalan raya~ hee

Seri Ayu said...

selamat hari raya, :)

ekinashikin said...

selamat hari raya
maaf zahir & batin

Cik Yatt said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin..

♥ sitifarhana ♥ said...

selamat hari raya anis..maaf zahir dan batin..

raya jgn lupe dtg umah..hikhik

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

Selamat hari raya ok:) have a nice day on raya soon!

Uncle Jonni said...

dtg ziarah raya...

salam lebaran tuan rumah....

♥ wawawawa ♥ said...

slmt hari raya maaf zahir batin ^^

Cik Cyida said...

selamat Hari Raya Anis :D

SalYa said...

selamat hari raya ye dear...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...