Wednesday, August 15, 2012

Segmen : Kenangan Kad Raya


segmen kad raya anjuran miss Z

thanks ayut sebab tag saya. ^__^


jom nak share kisah kenangan kad raya. 


dulu masa kecik-kecik, time tengah glamour kad raya dulu. setem pon seploh sen je cukup. aku tengok akak aku ni gigih hias kad raya dia. tampal kertas colourfull siap. aku pun gigih tiru. tapi bila ingat balik, sumpah buruk. haha. comot pulak tu. 


lepas tu pulak, sampul tak main la sampul putih tu. koyak majalah ujang tu. buat sampul. haaaaa..gigih tak gigih.?


tu lah kenangan raya yang aku. ^__^

11 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

eh2 sama la, pernah jugak buat sampul guna majalah. hehe

are_lin@yu said...

sempat lg join..hehe..gudluck ;-)

Kesuma Angsana said...

gd luck yer , Salam aidilfiti, maaf zahir & batin ye anis

Hasrina said...

wow. sekarang stem dah 50sen kan.

well. selamat hari raya :)

MamaEma said...

seronok pula terkenangkan kisah raya masa dulu-dulu

man said...

dah lama xdapat kad raya ye..semua pakai msj..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Nurul Akmal said...

kenangan betul kan... Pastu asyik tertunggu tunggu jer mana posmen tak sampi2 lagi.. hehehe

Hans said...

hahahaha
den tak pernah la plak

Mishter Izwän said...

slmat bersegmen dan selamat hari raya maaf zahir dan batin

Zie Madini said...

rajin join segmen..hehehe. psstt...skrg ni dh semakin berkurangan kan org bagi kad raya. semakin wish guna e-card. hehe

SalYa said...

dulu dgn sekarang mmg beza banyak. dulu rak letak kad raya tu banyakkkkk... sekarang ni satu rak je. kad pun tak banyak pilihan.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...