Wednesday, August 15, 2012

popia simpul dalam pembikinan


sekarang ni tengah gigih nak siapkan popia simpul ni. ada lagi 2 paket kulit popia nak kena siapkan. memang kitorang sekali buat popia ni banyak. sebab semua suka. yummyy..^__^


ada yang tanya aku buat berapa jenis kuih tahun ni. jawapannya 6 jenis. 3 jenis dah siap. 3 jenis lagi kena siapkan. bahan dah beli. rugi kalau tak buat pulak kan.


bab buat kek, aku bagi mak dengan azee buat. sebab aku fail buat kek. haha.

25 comments:

are_lin@yu said...

wahh meriahnyasampai 6 jenis..mmg rajin..

nuyui a.k.a miss YUI said...

snng tak wat cara simpul??

yui trgin nak cuba.

Saya Disini said...

sedpnye

:: Mrs.Eady :: said...

sedappppp :)

Masya said...

wahh gigihnya anis.. kalau akak balik kampung kat sg. nibong bolehlah singgah rumah yer.. mesti sedap semua² kuih anis buat...

♥ Wina ♥ said...

nyum nyum!
kalau depan TV, sekejap je habis tu hikhikk

AnneRaini said...

akak pun suka...aish nak kena cari kat kedai ni..

Tentang Kita said...

thn lepas saya buat popia nie 4 balang.....thn nie maals pulak nak buat

Wanieys said...

banyaknyer 6 jenis...meriah la raya taon ni hihihi

lia said...

aishhh popia simpul, saper x suka... mkn boleh x sedar abes sebalang tu he3

ayut said...

bakal siap..hihihi.dtg raya umah anis best jgk gini..

p/s: ayut saje tag kame yer :)
http://akuayut.blogspot.com/2012/08/segmenkenangan-kad-raya.html

♥ sitifarhana ♥ said...

popia simpul ni feveret sy tww...wahhh,sedapnyee...

Ikmal said...

Assalam, sedap nampak... raya pun tak lama lagi memang berusaha tengah buat kuih sekarang erk...

wahida said...

sedapnyaaaaaa....ni pun antara feveret aku...

Azee Hana said...

ni bnyk ag nk di simpulll

norhidana said...

sedapnyer, cube share dia nyer inti camne nk bt dik, akak tak penah bt nih tp thn ni ada amik tempahan popia nestum skit

*azni* said...

sy pon wat gak popia simpul thn ni..hehe..

Errah said...

sedapnya..errah bt gak popia tp popia biasa salut gula n nestum..hihi

MAY said...

anak dara sape la ni rajin sgt ni...

~AmyLiana86~ said...

wah suka ngat popia nie..kalau makan mesti makan yg kulit tepi dia dulu..pahtu baru makan tgh..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak kalau simpul banyak yang koyak. hihi

Hasrina said...

wah terer betul.saya sukani.tapi tak pandai buat :)

.........cP~ said...

Salam.

Dulu pun rajin buat popia, jual. Tapi popia gulung. Sekarang dah tak buat dah. Hehe. Selamat hari raya.

Nurul Akmal said...

Sedap ni.. Nurul pun suka.. :)

SalYa said...

macam mana nak simpul popia tu ek?!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...