Monday, October 22, 2012

aku bercerita - novel baru ramlee awang murshid


khabarnya, novel ni akan keluar bulan 12 nanti.
hoyehhhh. tak sabar nak tunggu.
^___^


25 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi, tak sbr noo..hihi.

ayut said...

cite cmpur2x la ni...tak pernah pulak tbace novel dy...

~AmyLiana86~ said...

suke novel damia hana..hehe..
skrg akak dh kurang baca novel..=(

Zie Madini said...

sgt suka dgn novel hasil karya dia taw. i love laksaman sunan! hehe

Lya Colours said...

saya suka novel berangan cintan cintun je hihi

Asfaliza Mohd Yatim said...

serius saya pun minat dia ni. mmg banyak koleksi dia saya ada. tak sabar jugak!!!

adyna said...

confirm anis p beli nnt ;)

HeNRieTTa JoSe said...

sama la...xsabar tunggu....sedang kumpul semua karya RAM...

Mak Wardah said...

Salam kenal. Tqvm for sharing. suka sgt penulis

PinkUmmi said...

tak sabar nak tunggu novel nih keluar

are_lin@yu said...

wahh novel baru! ;-)

AnneRaini said...

akak tak pernahpun baca novel ramlee ni...ntahla rasa mcm tak minat kot.

wahida said...

mmg kaki novel betul ko ni...

bagus tu...

Zura said...

akak suke novel ramlee awang murshid nie..thriller...

*any way..thanks comment di blog akak ye..:)

Noor said...

oo..pminat novel rupanya..

Kaio said...

hurmm tk baca novel lah. so, tak kenal dia ni. keh keh keh!

salam perkenalan jemputlah singgah blog usang saya.
http://kaio.my

norhidana said...

itu penulis kegemaran akak, antara penulis kegemaran akak... akak jenis yg tak berapa sukea baca novel penulis baru2 remaja nih, kadang citenyer tak berapa sesuai ngn umur akak ehhehe,,...

dh beli novel terbaru RAM tp lum baca lg

Haryati Faizal said...

mesti tak sabar nak beli kan? jan lupe share ye...hihi

Pykaa Pdott said...

perminat novel jgk rupanya . sama la kita . hehe

Nora Karim said...

yeaaa... tak sabar nak tunggu... suka sangat hasil tulisan RAM!! (^_^)Y

Hazmin Hamudin said...

Minat RAM jugak ke? Sama la saya... Banyak jugak novel dia ni terutamanya cerita Sunan tu. Hehe

zOeY zAu YaH said...

minat novel erk? hihi..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah akak pun suka karya ramlee awang murshid ni

Nurul Husna Mohd Hassan said...

oo ni penulisnya.. akak baru kenal :)

Hasrina said...

yumm yumm

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...