Monday, November 5, 2012

si cecomot makan aiskrim

 tika ni suka makan aiskrim coklat.
tengok la habis comot sampai hidung tu ha makan aiskrim.


 meh zoom sikit.
hahaha.

29 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..sdp sgt tu.

Lya Colours said...

makan ke tonyoh ni. haha cute

♥ Wina ♥ said...

ehehehhh

akak nie plg pantang kalau anak² makan eskrim tanpa ade akak di sisi...anak² buah hubby pun dh tau tak blh bg anak² akak makan eskrim tanpa tanya akak dulu..kejam tak? ahahahhh

comot tu yg x tahan tuh...

Zurina Hj.Zainal said...

masyaallah....apa dh jadi...hehehe....

inazamri said...

hehheeh sedap sgt la tu dpt aiskrim

Kuazue Mohd said...

hahaha... simpan pic.. t besar kasi ia tengok...

are_lin@yu said...

alahai comot2 ttp comel..hehe

KY said...

Allah...org makan kut mulut, dia mkn kut hidung ke tuuuu....hehehe

Nora Karim said...

hahaha tika... tika... :p

anie said...

tomot n demuk..geramm tengoknye...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi samapi ke hidung tika makan :)

norhidana said...

mkn ice krim kt mulut ke idung tu heheheh

pinky said...

hahahhaa....comot satu muka....

MizzTina said...

terkejut akak tgk..hehehe.. comel!!!

Kesuma Angsana said...

he he he comey nyer

Hazmin Hamudin said...

Alahai... abis comot dia... Hehe.. Kena mandikan cepat tu.. Kalau tak melekit la satu rumah.

Tihara said...

as salam

comot tapi cumel sangat..eee geram nyerr :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahaha comot habis..tp comel jer :-)

nik ros said...

comel.sampai ke hidung dah aiskrimnya..hehe

ayut said...

hahahahaha..tika ni..adehhh..btul2x mkn dh ni..smgat gitu :)

mia izzati said...

alalala macam anak sy..comot2 mmg comot tapi syok layan dia makan..sampai masuk idung,

Ckin Kembaq said...

haha..comel.. =)

norhidana said...

mkn kt molot ke hidung tu hehehe

IntaNBerliaN said...

hihii comot2 pun ttp comel :-)

azizah :) said...

ya ampun adikk! ni betul2 sehingga menjilat nyum nyum... hahaha

Haryati Faizal said...

tomotnye dia....sib baik tak masuk lubang idung....

anismelon said...

hehe..pai idung idung pon nak tmpang makan same..

Myra Jay said...

Hheee, comot tapi comel :D

TiranaAduka said...

haha..x de yg sudi nak lapkan ke? Huhuhu

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...