Wednesday, December 26, 2012

WW : memori zaman kanak kanak



19 comments:

Lya Colours said...

kita pon selalu buat !!!

Ratu Hatiku said...

hehe...selalu buat mcmnie dulu2

Kakzakie said...

No.. no... as akak also did this during childhood anis:)

norhidana miswan said...

ahak2 akak pun selalu bt camtu, tekap2 utk duit lah... akak ni jenis yg tak pandai lukis... lukisan mmg akak mencik

are_lin@yu said...

hehe pnah wat..dulu d=suka guna duit 50sen

taty nadiah said...

haha, saya pun suka men gini masa tecik tecik dulu, wuuu.

lieyalatif said...

alah..frust pic tak keluar pun....opis akak ni mengong sikit semua bende nak di blocked nyer.....

KY said...

eemm...KY pun selalu buat mcm ni..

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

saya zamn sekolah rendah dulu pn suka buat macam n jugk... rindunya zaman kanak2...huhuhu

nik ros said...

ingat sgt memori ni..hehe

ieda said...

eh akak punn sama ! ;)

mia izzati said...

hahaha betoi lahh..tingat zaman nih..ambik duit 5 kupang lukis ngan pensil eiii lawak...

HeNRieTTa JoSe said...

Dulu dlu cikgu soh buat....men jual jual masa klas math klu xsilap.....

Azzah said...

hi..hi..pernah buat..:)

Cik Syida said...

oh, kecik-kecik dulu, kte pun selalu buat benda yang sama. Hehehehe

TiranaAduka said...

salam nur anis
Tirana aduka dtg melawat

adyna said...

btl2 ;)

nanieybarnieylurviey said...

nani slalu buat.. suke sgt wat yg duit lima posen

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dulu2 selalu buat hihihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...