Thursday, December 27, 2012

new year, new place, new work

alhamdulillah.
i'm so happyyyyyy!


aku lulus interview hari tu.
rasa macam tak percaya.
rasa macam mimpi.
^__^


dan, 2 januari nanti, kena lapor diri dekat HQ felda.
dan tunggu arahan sama ada bertugas dekat HQ atau kat wilayah lain.
tapi rasanya, HQ mungkin.


semalam pun dah hantar surat resign notis seminggu.
maap bos, sebab berhenti tiba-tiba.


dan, next week, mula tahun baru.
dan mula lah aku berhijrah ke tempat baru.
dan mula juga kerja baru sebagai pegawai tadbir.
hoyehhhh!


syukur!
semoga aku mampu bekerja dengan baik lepas ni.

29 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah syg..jeles nya..hihi.

nik ros said...

tahniah..best nyer dapat keje baru

Nursaila Norman said...

wahhh,tahniah anis! dpt kerja baru..felda pulak tu..bertuah badan :)) kerja rajin2 ye :D

meowwmania said...

wahh tahniah tahniah! :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Tahniah!! Selamat bekerja di tempat baru yea

maida said...

Tahniah dik !!!

Lya Colours said...

wah bestnya senang dapat. saya hantar resume keje2 gomen ni, 1 dalam 10 je baru dpt. puhhh

MizzTina said...

alhamdulillah...tahniah anis!!!

miza yusof said...

Tahniah Anis :)
Seronoknya semua baru kan :)

norhidana miswan said...

hq felda kt jln gurney ke nih dik? waaaaa kalu kt situ dekat lah ngn opis akak, sebelah je... dtg lapor diri kang msg2 ke calling2 akak la... blh la jmpa ngn kamu..

tahniah yek

AnneRaini said...

tahniah...cepat juga ye resultnye..takyah tunggu lama2..

lia said...

slmt berhijrah ke tempat baru.. gud luck dear...

are_lin@yu said...

beznya anis..rezeki tu..alhamdulillah..nti ada kosong dkt felda jgnlpa gtau ayu eh..hehe

anie said...

congrats..
good luck ok

izzah said...

tahniah...seronoknye keje tmpat baru...teringin nk tukar tempat keje jgk...tp asyik xdpt jer...huhu...

myfreeminded said...

tahniah bt Nur anis, moga tahun baru ni membawa pengalaman baru dan success selalu.

Hazmin Hamudin said...

Wah, dapat kerja dekat felda la.. Tahniah ye.

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah... Tahniah..

Masya said...

alhamdulillah... tahniah....
dapat kat mane tu.. nanti war²kan...

LiNda said...

congratz dear..syoknye keje di HQ FELDA. Hope u happy dengan kerja baru nnti :)

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...akak tumpang gembira! Tahniah ye anis...!

Anonymous said...

Sangat bertuah di usia muda dah dapat jawatan Peg. Tadbir... Congrat...

Kesuma Angsana said...

all the best dik

adyna said...

alhamdulillah dik..

rezeki tue.. :) tak kisah mana2 pun pengalaman tue kan

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah... Tahniah Anis.. :)

ayut said...

wah..tahniah..akhirnya rezeki awal tahun..keje bek2x yer...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah anis

Yana Libra said...

all the best! :)

QasehnyaRania said...

tahniah anis :D

good luck ;D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...