Monday, August 25, 2014

baju first untuk baby

Ni lah dia barang first untuk baby nanti. Huhu. Ni pun sebab kebetulan jalan-jalan dekat parkson semalam. Suami tanya, "Cukup ke sepasang je?" 

Heee.. Cukup je dulu. Nanti jalan-jalan lagi, jumpa lagi, beli lagi. Nanti setiap tempat beli banyak, dah jadi menimbun. Sebab tak baby ni main sorok-sorok jantina, maka kita beli lah warna yang unisex. ^__^


7 comments:

Fazleyatul Aini said...

menghitung hari dah ke

Sya Mimie said...

asslmkm.. seronok kan shopping barang baby.. :) saya sekali beli haritu 3 pasang terus.. geram tgk baju comel2.. ^_^

MizzTina said...

comel..teringat ms shopping bju baby utk kali pertama dl..hehehe.. dik, nasihat akak kan, jgn beli kaler putih sesaje.. nmpk cepat buruk.. menyesal akak beli kaler putih byk²..huhuhu

Ann Ishak said...

betul tu, lagi pun baby ni badan cepat membesar...beli banyak nanti tak boleh pakai pulak :)

Mimi Azirah said...

lama xbeli baju baby..rindu plak nak beli

hainom OKje said...

Berapa bulan dah Nur.... Mesti dah 7 bulan ke atas kan sebab dah standby beli baju

hainom OKje said...

Berapa bulan dah Nur.... Mesti dah 7 bulan ke atas kan sebab dah standby beli baju

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...