hari tu aku ada menang satu giveaway...
boleh rujuk SINI
semalam aku dah terima hadiahnya...
nak tengok?
tadaaaaaa...
warna grey... ^_^
sumpah cantik tau.. diameter 16.2mm..
bigger eyes..nampak mataku membesar dan membulat..
shining-shining pulak tu..
nampak mata lebih berseri..
betul tak tipu..
walaupun warna tak nampak sangat, tapi bila berseri-seri tu nampak sangat cantik..
aku dah ada lens colour terang, so kali ni nak la yang colour gelap sikit.. ^_^
banyak lagi tau jenis-jenis lens I FAIRY ni..
nak tau siapa yang baik hati bagi lens free ni?
beliau adalah cik eira shoppe.. ^_^
