Thursday, April 7, 2011

dapat contact lens cun secara percuma.. ^_^

hari tu aku ada menang satu giveaway...

boleh rujuk SINI



semalam aku dah terima hadiahnya...

nak tengok?



tadaaaaaa...


ni lah dia sepasang lens RM50



warna apa?
meh tengok bawah..


nampak tak?


okay.. jap zoom lagi..


tadaaa...

warna grey... ^_^


sumpah cantik tau.. diameter 16.2mm..
bigger eyes..nampak mataku membesar dan membulat..
shining-shining pulak tu..

nampak mata lebih berseri..

betul tak tipu..
walaupun warna tak nampak sangat, tapi bila berseri-seri tu nampak sangat cantik..

aku dah ada lens colour terang, so kali ni nak la yang colour gelap sikit.. ^_^

banyak lagi tau jenis-jenis lens I FAIRY ni..

nak tau siapa yang baik hati bagi lens free ni?



beliau adalah cik eira shoppe.. ^_^


8 comments:

jeBateja said...

cuba pakai warna PINK plak.....ahakz

ardinihumaira said...

wahhh bestnye :) dni suka warna grey

meowwmania said...

cantik! nampak makin comel ;)

Eyriqazz said...

tahniah...pinjam seminggu...hik3..

dijemput Small Give Away|RMxx dari Eyriqazz.Com

Cik Cempaka said...

jeles siotttt...

Cantikkkkk tuuuu...

cik pulau said...

erkk.. cik pulau tak jelez..
sb cik pulau tak spek mahupu lens.. lalala~

bobiedanbad said...

so cute dear...
rasa nak juga la...
pinjam ble?hehe

qucachahir said...

anis..nak pinjam buleh??..hehe,,

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...