tadi tengah syok-syok main game, dapat call dari kakak aku.
memang kacau konsentrasi sahaja.
dia bercerita yang dekat sekolahnya ada satu program ceramah tentang jenayah.
yang datang ada lah dalam 10 orang pegawai polis.
bukan yang pangkat rendah-rendah tau.
pangkat ASP, lepas tu apa ntah lagi pangkat nya.
tah tahu pulak pangkat-pangkat polis nih.
student yang terpilih dengar ceramah ni pulak bebudak form 2.
tahu je lah kan betapa cenonetnya bebudak form 2 nih.
tapi, bebudak ni punya lah tak takut dengan polis tu.
sesuka hati je buat bising, main lompat-lompat masa polis tu masuk dewan.
bila polis tu suruh diam,
boleh diorang ni pergi ejek polis tu.
memang langsung tak ada adab sopan dan tatasusila.
tengok lah bebudak tu.
kalau dengan polis pun tak hormat and tak takut.
apa tah lagi dengan cikgu kan.
